Thursday, November 11, 2010

大学生活
还没踏进时,真的很期待
时时都想着

但是,其实不是我想像中的简单
它像是个小社会
时时要懂得保护自己
真的很累

可不可以简单一点?
我想要的只是一群的朋友经常一起
没有心计,对朋友好打从心底

真的只要这!
其他, 我不要
我以为我遇上了,但是

或许我对朋友期望太高, 所以才会把自己搞得伤痕累累
你曾经是我经常找的朋友
不管是快乐还是悲伤,你都会是我第一个想到的

很想告诉你,现在也是!
之前发生的不愉快,我真的不想去记得
你也应该把它给忘了

我讨厌被朋友丢下的感觉!
是因为这样,我才选择静静地远离你
选择不说话

但是心里其实很在意

能让你生气的敌人,说明你没有胜他的把握;能让你生气的朋友,说明你仍在意他的友情



hope after u read
u feel alright.
text me if u can.
good luck in ur exam.
Taylor Swift - Breathe.
see the lyric while listenin!


bye .
paris

2 comments:

  1. fuuyoo~ chinese words! xD

    stay strong darling. my parent n teachers always talk 2 me on this issue before i entered U.
    just take it with yr easy n open heart~ =]

    ReplyDelete
  2. It's Much moreeeeeeeeeeeeeee complicated than anyone of us thought right???
    Hmmm....I also keep wondering until now. But when the time past..You will know how to become tough and survive with the best condition XD

    Jia U!

    ReplyDelete